Így ajánld helyesen az Astar rendszert!

 

Ezt az oldalt azért láthatod, mert teljesítetted azokat a feltételeket, amelyek az Astar Affiliate rendszer elindításához szükségesek voltak, tehát rendelkezel SWISS Laboratory ID számmal, egészen pontosan ottani VIP webshop linkkel, amit “Meghívó link”-ként találsz meg a webirodádban. Ez a link ugyanis az alapja az Astar automata rendszerének.

Ha véletlenül úgy kerültél erre az oldalra, hogy még nem kaptál Astar Affiliate linket, akkor kérlek zárd be ezt az oldalt, mert nem neked szól, és nem is fogod érteni, mi a tartalma!

 

A továbbiakban egyszerűen automatizáló linknek fogom hívni az Astar ajánlói linkedet, így elkerülhetjük, hogy összekeverjük azt a SWISS Laboratory rendszerében kapott “Meghívó link”-el. 

Hogy pontosan értsd, mit miért úgy érdemes tenned, ahogyan most meg fogom mutatni, szaladjunk vissza az első levelek közül ahhoz, amiben az automatizáció folyamatát mutattam be képekkel is. Erről beszélek:

Ha nem az itt bemutatott legegyszerűbb módon próbálod ajánlani az Astar rendszert, hanem elkezdesz a termékekről vagy a SWISS Laboratory üzleti megoldásairól beszélni az ismerőseidnek vagy bárki másnak, az pont olyan, mintha a fenti folyamatba bárkit a piros nyilakkal jelölt pontok egyikén szeretnél bekapcsolni:

Szerinted mit fog érteni abból, hogy milyen lehetőség került a kezébe? Mit fog látni abból, hogy neki mi a feladata, ha sikeres akar lenni?

Elmondom, ne gondolkozz rajta! Bármennyire is egyszerű a rendszer, semmit nem fog érteni belőle! 
Össze fog keveredni, hogy akkor most SWISS, vagy Astar, vagy mi a túró ez. Aztán ha valami csoda folytán mégis érdekli a tevékenység, ugyanezt az összezavart képet fogja másoknak továbbadni.

Pont azért készítettem el az automata rendszert, hogy ne legyen kavar a fejekben, és mindenki a teljes képet lássa meg, és az alapján döntsön.

 

Ennek megfelelően arra kérlek, hgy a SWISS “Meghívó link”-edet tedd félre, majdhogynem “felejtsd el”! Berögzítetted az Astar rendszerbe, hagyd, hogy a rendszer használja. Amikor bárkinek ajánlod a lehetőséget, hagyd, hogy ő is a “START” pontról induljon. Ehhez csak az kell, hogy az ajánlói linkedet küldd el vagy add oda annak, akit megszólítasz.

Az a tapasztalatom, hogy a jó ajánlás egyszerű!

Pár mondat, és a link átadása, vagy elküldése e-mailben… Nem magyarázás, nem bemutató, nem termék “tukmálás”, és nem meggyőzés, és még inkább nem győzködés. Egyetlen célod kell, hogy legyen a link átadásánál, hogy felkeltsd az éreklődést arra, hogy meg akarja nézni a megszólítot ember azt, amit ajánlasz neki. Ha a Te linkeden keresztül nézi meg a weboldalt, akkor a rendszer érzékeli ezt, és a feliratkozó neve mellé “bevési” a Te nevedet, mint ajánlót, és a folyamat végén a Te SWISS Laboratory-s meghívó linkedet fogja az érdeklődőnek kiküldeni.

Mindjárt nézünk egy pár mintát is, de előtte azt javaslom, hogy ezeket tényleg csak mintának használd, és írd át a saját szóhasználatodra. Mire gondolok?
Például, ha a minta úgy kezdődik, hogy “Helló…”, de Te sohasem köszönsz így, akkor ismerőseidnél ne használd, mert idegen lesz nekik ez, és nem arra fognak figyelni, hogy mit mondasz, hanem arra, hogy valami furcsa benned… Ugyancsak ne használj olyan szavakat, amit soha ki nem ejtenél a szádon, hiába szerepel az a mintában. Akkor azt helyettesítsd a saját “szótáradból” másik hasonló jelentésű kifejezésre.

Az ajánlás előtt gondold végig: Te miért csatlakoztál?

Azért, mert valamivel felkeltettem az érdeklődésedet… Vagy a pénzzel, vagy azzal, hogy automatikus a dolog, vagy azzal, hogy gyorsabban lehet vele haladni. Vagy egyszerűen valamelyik kiemelt előny fogta meg a fantáziádat, esetleg a passzív bevétel volt számodra kecsegtető. Ezt én innen nem tudom megmondani. Azt tudom, hogy olyan kommunikációs folyamatot állítottam össze, ami ezeket a verziókat mind eléd tette, hogy elolvasd. Valamelyik szimpatikus lett Neked. Most lehet, hogy nem lennél itt, ha csak az automatizálásról beszélek, de Téged a passzív pénzkereset érdekel. Emiatt az ajánlásaidat is úgy érdemes megfogalmazni, hogy a fő eredmények benne legyenek: Jövedelem, automatizáltan, könnyítetten, belátható időn belül, passzív módon, modern eszközökkel, bárhonnan a világon üzemeltethető stb.

Az ajánlás akkor lesz sikeres, ha az első pár mondatod kiváltja az alábbi reakciók valamelyikét:

– Mi ez a dolog?

– Ez érdekes! És ezt hogy csinálod?

– Ez jó, ilyen engem is érdekelne!

Ha hasonló tartalmú reagálás nem érkezik a megszólításodra, akkor NE ADD ODA A LINKEDET!!! Ha mégis odaadod, akkor az már nyomulás, és kicsi a valószínűsége, hogy az illető meg fogja nézni az oldalt.

Ugyanúgy el lehet rontani a dolgot, ha jön az érdeklődés, de te nem lezárod az ajánlást azzal, hogy átadod a linket, hanem még tovább magyarázol. Így könnyen “kidumálod” az embert a folyamatból. Ha érdeklődést mutat, add oda a linkedet, és kész. 

Akár érdeklődés felkeltése nélkül, akár túlbeszélve ajánlod az oldal megtekintését, üzletkötőnek, értékesítőnek, nyomulós, lekaparhatatlan hálózatépítőnek fog téged érezni a megszólított ember, és ahogyan az ilyenektől te is igyekszel megszabadulni, tőled is próbálnak majd.

Kinél tudod használni?

Ez a minta olyanoknál használható, akikkel szoktál pénzről, munkáról, megélhetésről beszélni:

A minta:

– Szia!

Hallottál már arról, hogy létezik automatikus pénzkereset?

– Nem (vagy: “Ilyen nincs”, vagy “Az lehetetlen” stb.)

– Már létezik, én már el is kezdtem! Megkérdeztem az ismerősömet, aki nekem megmutatta, hogy szólhatok-e pár ismerősömnek. Kaptam összesen 10 helyet, nem többet. Már csak 3 van nálam, mert sok ismerősömet érdekelte a megoldás. Ha komolyan érdekel, akkor elküldöm a linket, ahol utána tudsz járni.

– Köszönöm. De mi ez?

– Ez le van írva a weboldalon, és e-mailben még több infót küldenek, csak fel kell érte iratkoznod.
Van egy fontos kérésem. Ha nem érdekel, akkor jelezz nekem vissza, hogy azt a helyet, amit most odaadok Neked, más fel tudja használni. Ha érdekel, akkor nem kell szólnod, használd egészséggel!

Magyarázat:

Minden ajánlásnál fontos, hogy annak a szemszögéből beszélj, akinek ajánlod. Hidd el, nem nagyon érdekli az embereket, hogy veled mi van. Az érdekli őket, hogy velük mi van és hogyan tudnának boldogulni az életben.

Kinél tudod használni?

Ez a minta általánosan használható bárkinél

A minta:

A minta:

– Szia!

Ismersz passzív jövedelemforrásokat?

– Nem (a többség nem ismer, még ha hallott is a fogalomról. Talán a banki kamat az egyetlen, amit ennek gondolnak az emberek.)

– Nemrég találtam egy megoldást, amivel automatikusan kiépülhet olyan passzív jövedelem, amiből akár meg is lehet élni. Téged érdekel ilyen lehetőség?

– Igen. (Ha a válasza az, hogy “nem”, akkor ne menj tovább. Nem értette meg, mit kérdeztél…)

– Akkor elküldök egy linket Neked e-mailben, javaslom, hogy iratkozz fel és ismerd meg. Mi az e-mail címed?

Magyarázat:

Az emberek többségénél rendszeres téma az, hogy miből lehet megélni. Hogy “nehéz az élet”. Hogy ki sem látszik a munkából.

Ez a minta erre ad egy választ.

Kinél tudod használni?

Ez a minta azoknál használható, akikkel a legközelebbi a kapcsolatod és hallgatnak rád.

A minta:

– Szia!

– Találtam valamit, amiről tudnod kell! Elküldöm egy weboldal linkjét, mikor tudod megnézni?

– Munka után otthon! 

– OK, küldöm… Amikor elolvastad, csörgess meg!

Magyarázat:

Azoknak, akik bíznak benned, nincs értelme túlragozni és nem is szabad..

Kinél tudod használni?

Olyanoknál, akik magasabb társadalmi szinten vannak nálad, vagy csak ezt gondolják. Őket nem közvetlenül érdemes megszólítani, hanem úgy, hogy nem őneki mondod, csak arra kéred, hogy hozzon össze olyanokkal, akiket keresel…

A minta:

– Szia!

Elkezdtem egy internetes vállalkozást, és keresek 10 agilis embert, akiket passzív jövedelemhez tudok juttatni. Te sok embert ismersz, tudnál nekem javasolni pár embert, hogy kit lenne érdemes megszólítanom ezzel?

– …

Magyarázat:

Az, aki magasabb “rangúnak” képzeli magát nálad, piszkálni fogja a csőrét, hogy miért nem neki ajánlod, miért másnak. Amint átadod a linket, ő lesz az első, aki megnézi az oldalt.

Kinél tudod használni?

Ezek a minták azoknál használhatóak, akikkel nem találkozol, vagy pl. távolság miatt nem tudsz találkozni. Őket egy rövid e-maillel meg lehet szólítani.

Értelem szerűen a _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ helyére tedd be a saját automatizáló linkedet!

A minták:

Szia ….!

Nemrég találtam valamit, amit szerintem látnod kéne.

Itt a link: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Szia ….!

Elkezdtem egy szuper dologgal foglalkozni, ami ráadásul a családomnak is tetszik, és jó pénzt biztosít. Nézd meg, hátha tudod te is használni:  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Szia ….!

Szeretném a véleményedet kérni egy lehetőségről, amivel nemrég találkoztam.

Itt a link: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Írj már rám, miután megnézted! Köszi

Szia ….!

Ha jól emlékszem, te kerestél valami jövedelemforrást nemrég. Szerintem ez jó lehetőség erre:  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _